Ajánlások-Vélemények-Írások-Ismertetők-Tesztek

2017. augusztus 26. 13:18 - Annya

Death Note (anime) idézetek

Light

Ryuk

L

 1.rész

Napról napra folyton

Ugyanaz történik újra meg újra

Az ördögbe dög unalom!

Ez a világ

Velejéig rohadt!

 

Amint a lista leér az emberi világba, az emberi világ részévé válik.

Ez azt jelenti, hogy a Halál lista már a tiéd.

 

Akkor miért dobtad le? Még részletes útmutatót is fűztél hozzá, tehát nem véletlenül ejtetted le!

Azt kérdezed miért? Mert… halálra untam magam!

Hah…? Untad magad?

A halálisteneknek manapság semmi dolguk, folyton csak szunyókálnak vagy zsugáznak, ha valaki elkezd neveket írkálni a halállistájára, kiröhögik, hogy mit ugrálsz te stréber? Hiába írnék fel egy halálisten a listára úgy se hal meg. Ráadásul a halálistenek világába az emberek gyilkolásában sincs semmi szórakozás. Úgy gondoltam, ide lent talán érdekesebb lesz.

Még a legostobábbak is láthatják, hogy valaki sorra irtja ki a gonosztevőket. Azt akarom, hogy tudomást szerezzen rólam az egész világ, tudják meg, hogy valaki igazságosan ítélkezik a bűnösök felett!

Jól van, és még is mit akarsz elérni az igazságos ítéleteiddel? Mire jó ez neked?

Azért mert én is unatkoztam. Először természetesen nem hittem benne, de ebben a halállistában van valami, ami minden embert arra csábít, hogy legalább egyszer kipróbálja.

 

Hogy jövök én ahhoz, hogy ítélkezzek mások felett!? Nem! Nincs igazam! Mindig is így láttam, nem igaz? A világ velejéig rohadt! És akik rohadtak, azoknak pusztulniuk kell! Valakinek meg kell végre tennie, akkor is, ha cserébe a saját életét és lelkét áldozza fel ezért. Ez így nem mehet tovább!!!

Megalkotok egy olyan világot, amelyben csak azok a jó és tiszta szívű emberek élnek, akiket én létezni engedek.

Ha így teszel, te leszel az egyetlen gazember a földkerekségen.

Mi? Miket hordasz itt össze? Ryuk! Alighanem én vagyok a legderekabb és legtehetségesebb egész Japánban. És én… Én leszek az új világ istene!

Hát igen, az emberek érdekesek!

2.rész

Hihetetlen! Csak a biztonság kedvéért próbáltam ki, de erre nem számítottam! Kira, te úgy is tudsz ölni, hogy nem érintkezel az áldozattal. Ezt nem hittem el, amíg nem láttam a saját szememmel.

Szóval… Engem akar az akasztófára küldeni? Ez jó móka! Elfogadom a kihívást!

Nem tudjátok, hogy ki a másik, és hogy néz ki, de vadásztok egymásra, és akit megtaláltok az meghal. Jól sejtettem, az emberek érdekesek!

L!

Kíra!

Előkerítelek a föld alól is! És végzek veled!!

Nálam…

Nálam…

Az igazság!

Köszönöm, hogy végig olvastad! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anna8.blog.hu/api/trackback/id/tr1312780538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Ajánlások-Vélemények-Írások-Ismertetők-Tesztek
süti beállítások módosítása